Strona główna

wtorek, 10 stycznia 2017

Etniczna Elegantka ... Powertex

Miałam ,, ulepić " typową Masajkę ale wyszła mi jakaś elegantka cóż zrobić jeżeli materiał sam się układa  i rządzi swoim prawem a ja mu tylko pomagam... nie walczę z tym po prostu zostawiam  . Ta praca to właśnie taki przykład .
Praca utrzymana w kolorach ziemi ... oliwkowej zieleni , ciemnego brązu , cegły oraz złota .
Na głowie osłona przed słońcem wykonana z juty natomiast w prawym ręku wiaderko ... wykorzystałam plastikowy kieliszek i okleiłam go sznurkiem aby pasował do całości . Górna część garderoby z preparowanej kory brzozy barwiona utwardzaczem powertex w kolorze cegły . Wysokość figurki 51 cm.

Dół sukni z grubego ale miękkiego lnu ... pięknie się prezentuje po podmalowaniu farbami a przede wszystkim złotem.
Całość figury mieni się kolorami daje to bardzo fajny efekt tęczy . Jestem zadowolona .

7 komentarzy:

  1. Bogusiu Masajka jest przepiękna,każdy detal dopasowany do całości,przemawia całą sobą😁
    Serdeczności najmilsze zostawiam w nowym roku 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Małgosiu ... serdeczności w Nowym Roku a przede wszystkim wiele inspiracji ... pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa praca. Piękna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tak zachwycona efektem, że nie wiem co napisać. No śliczna!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca i szczerze podziwiam. Sama przymierzam zapoznać się z tą techniką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz pomysły, które po prostu powalają! Urzekła mnie ta praca! Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione