Strona główna

wtorek, 7 marca 2017

Anioł Osobisty ... Powertex

Mój Anioł  ... taki troszkę mroczny ze względu na dobór kolorów .
Szary utwardzacz był bazą  pod inne kolory tu użyłam  Powercolor Burgund , złota i odrobinę srebra . Niestety  zdjęcia nie oddają rzeczywistego odcienia a złoto wygląda jak żółty .


Zdaję sobie sprawę , że nie każdemu przypadnie do gustu ale mi się podoba . Zdjęcia jak zwykle takie sobie a wręcz byle jakie  po prostu nie mam już sił ani cierpliwości pstrykać je po raz trzeci . Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających .
WERSJA  CZARNO - BIAŁA ...



8 komentarzy:

  1. Zdjęcia często przekłamują kolory, tym się nie przejmuj. Praca, jak zawsze, jest piękna i niezwykła! Jesteś prawdziwą Artystką!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł jest wspaniały, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Gosiu ... również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam. Ma swój urok. U mnie utwardzacz czeka na lepsze czasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Skrzydła z profilu prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione