Strona główna

sobota, 22 kwietnia 2017

Perłowa Panna Młoda ... Powertex

Praca wykonana na wyzwanie u Danusi Cykliczne Kolorki w miesiącu kwietniu obowiązkowo ... perłowy
http://danutka38.blogspot.com/2017/04/cykliczne-kolorki-kwiecien-2017.html
 Miał być anioł ale w ostatecznie wyszła panna młoda .
Od pasa w dół suknia pomalowana jest perłową farbą do szkła firmy Idea natomiast cała figurka utrzymana jest w odcieniu perłowego ecru dobrałam nawet perełki w tym kolorze . Projekt wykonania panny młodej tlił się w mojej głowie od jakiegoś czasu więc z przyjemnością zabrałam się do pracy. Za wiązankę posłużyła mi gałązka kwiatu wiśni ... praca wykonana techniką utwardzania tkanin Powertex .

Na głowie zamiast welonu .... fascynator .
Perłowy to kolor , który zdecydowanie kojarzy mi się z delikatnością , niewinnością i ślubem .
Wieczorem przy zapalonym świetle cała figurka pięknie skrzy się uwydatniając perłowy kolor .
Teraz z wielką przyjemnością  na nią patrzę ... jest śliczna a zdjęcia nie oddają jej delikatności i uroku.

21 komentarzy:

  1. Świetna praca. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe praca! Dzieło sztuki! Znam technikę, ale tylko z teorii.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna panna młoda; ma niesamowitą suknię.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Perłowe wyzwanie zmobilizowało Cię do kolejnej pracy, ale było warto, bo figurka wyszła wspaniale!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczna i nastrojowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Figurka bardzo mi się podoba - widać, że jest bardzo dopracowana i przemyślana w każdym detalu. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna praca, śliczna. Ta technika daje niesamowite możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Taka romantyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. To śliczna panna Bogusiu. Od dawna podziwiam tą technikę, wspaniale sobie z nią radzisz. Projekt jest po prostu urzekający.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW ! Ale cudo :) Jeszcze takiej techniki nie widziałam, ale wygląda cudnie :) Urocza, delikatna i bardzo stylowa panna młoda :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bogusiu panna perełkowa jak prawdziwa panna młodaa,wyszła ślicznie ,delikatnie i widzę ,że nie tylko mnie się ona podoba.
    Super poradziłaś sobie z tym zadaniem ,dziękuję kochana za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo!
    nawet nie chcę wiedzieć ile czasu zajmuje wykonanie takiego dziełka...
    na pewno niemało...
    ale jest co podziwiać, naprawdę!
    jest taka zwiewna zgrabna i ulotna, dołóż skrzydełka i spokojnie będzie "robić" za anilelicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna panna młoda,a właściwie śliczna zamyślona dziewczyna,bardzo mi się podoba,od dawna mnie ta technika fascynuje i pociąga,chyba wreszcie się skuszę na małą próbę,

    OdpowiedzUsuń
  14. Panna Młoda zapiera dech w piersiach, cudowna, delikatna, przepięknie dopracowana w każdym szczególe do tego ten perłowy szyk. Istne cudo, godne podziwu. Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie się prezentuje ta panna Młoda . Ta technika i mnie zaprzata czasem głowę i czasami równiez cos wykonam. Twója pracę podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, ze ta panna młoda wygląda jak anioł. Piękna i bardzo romantyczna praca. Gratuluję!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Krásna je aj táto soška ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione