Strona główna

czwartek, 13 lipca 2017

Skrzynka na Klucze

Skrzynka pomalowana już ze trzy lata temu  tak sobie leżała i czekała na ozdobienie aż przyjdzie mi  ochota . Za każdym razem gdy otwierałam szafkę patrzyłam na nią i  przekładałam z prawej na lewą stronę bo mi przeszkadzała .

Ptaszek z szablonu kolory farb to biały , turkus , szary oraz grafit wielokrotnie przecierane a i tak nie wyszło jak chciałam. STRONA DRUGA - WNĘTRZE .
Na wewnętrznej stronie drzwiczek decoupage standard .... motyw z serwetki i klej .
Co do pracy to mam mieszane uczucia raz mi się podoba a za chwilę już nie . Czy wy też tak macie ?

6 komentarzy:

  1. Skrzyneczka jest świetna a sama uwielbiam takie kolorki. Oczywiście sama tak czasami mam że uczucia do danej pracy są bardzo mieszane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała skrzyneczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie ozdobiona skrzyneczka zdecydowanie mi się spodobała! Pasuje do każdego wnętrza, niekoniecznie musi rzucać się w oczy a jest naprawdę wspaniała! Kolory fantastyczne!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam Bogusiu. Na półkach zalegają mi rzeczy do wykończenia i czekają - chyba na wenę. Często też patrząc na swoje prace mam mieszane uczucia, to chyba normalne?
    Podoba mi się Twoja skrzyneczka, jest stylowa i efektowna.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta szafeczka Bogusiu - ja również wyhaftuję i latami czeka ufotek na reaizację końcową - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się ta skrzyneczka bardzo podoba, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione