Strona główna

poniedziałek, 27 listopada 2017

Pojemnik Spożywczy

Pojemnik spożywczy do kuchni ... takie dałam mu przeznaczenie . Praca wykonana na wyzwanie u Reni  Decoupage ... lekcja 27  Ring Wolny a temat ...Spadające Liście .

https://reanja1.blogspot.com/2017/11/decoupage-krok-27.html 
Decoupage standard .
Pojemnik ten ma 40 cm obwodu podzieliłam go na trzy części więc  jedna serwetka a kilka wersji jej odsłony .Powyższe zdjęcie przedstawia oryginalną serwetkę .
Każdą inną wersję serwetki przegrodziłam paskami z masy samoutwardzalnej a wygląda to tak.
Całość troszkę podmalowałam oraz dobrałam farbę aby pasowała do motywu z serwetki.

Wieczko okleiłam kremowym , błyszczącym sznurkiem a na środek  przykleiłam korek jako uchwyt.
Serwetka idealnie wtopiła się temat wyzwania  ... rwałam ją i składałam od nowa robiąc całkiem inny obrazek - jestem zadowolona  a powyższe zdjęcie to moje ulubione.

Jako inspirację na fotkach u Reni widziałam  dynię ja również kiedyś takową ozdobiłam .

Było to w październiku 2013 roku .....
Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających .

3 komentarze:

  1. Bogusiu witam w naszej zabawie:)
    Przygotowałaś świetny pojemnik:)
    Też myślałam o tym żeby wykończyć pokrywkę sznurkiem, ale obawiałam sie ze po myciu może mi sie odklejać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pojemnik! Wyobrażam sobie, jaką śliczną masz kuchnię, pełną samych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione