Strona główna

niedziela, 10 grudnia 2017

Dostojny i Majestatyczny ... Powertex


Zaczynając pracę nad tym aniołem miałam swoją wizję jak ma wyglądać ale jak to bywa nic z tego nie wyszło bo materiał  pięknie i niepowtarzalnie sam się ułożył ... ja tylko odrobinę mu pomogłam  .

Dzisiaj na krótkie 30 minut wyszło słoneczko wykorzystałam ten moment na zrobienie fotek ... jako tło wybrałam zasłonki .

Anioł wygląda naprawdę imponująco ... jest dostojny i majestatyczny a skrzydła są piękne dodają całej figurze delikatności mimo , że są większe niż zawsze robię .
Muszę się do czegoś przyznać ... anioł nie jest jeszcze wykończony a dotyczy to rąk nie wiem czy zdążę je utwardzić jeszcze przed świętami więc zdecydowałam , że pokażę go wcześniej .
Witam i pozdrawiam wszystkich , którzy zawitali w progi mojego bloga .

7 komentarzy:

  1. Faktycznie delikatny, bardzo podobaja mi się skrzydła tego anioła. Dobrze, że napisałaś o rękach, bo zastanawiałam sie dlaczego mi do całości nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jak znajdę troszkę czasu przed świętami to je dokończę w tej chwili są nawet nieutwardzone więc wyglądają takie gołe i nijakie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Bogusiu:)
    Piękny i niepowtarzalny Anioł powstał,tak dostojny to dobre określenie :)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie rzuciło mi się w oczy, że Twój Anioł jest niedokończony! Patrzę na niego i widzę artystyczną wizję a ta jest, jak zawsze, wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny anioł Bogusiu, jest taki .... nieziemski.
    Życzę Ci spokojnych i wypełnionych radością Świąt!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ewo i wzajemnie ... WESOŁYCH ŚWIĄT .

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny anioł.
    Wesołych świąt Bogusiu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione