Strona główna

sobota, 20 stycznia 2018

Zimowe Serduszko

Takie oto serduszko ozdobiłam na wyzwanie u Reni w kolejnej lekcji decoupage a tematem  jest ... ZIMA .
https://reanja1.blogspot.com/2018/01/i-decoupage.html

 Z wielką przyjemnością wracam do decoupage. Serwetek zostało mi multum  ... cała duża reklamówka i szuflada w regale . Znalazło się kilka zimowych pasujących do wyzwania ale najbardziej zauroczyła mnie ta w stylu wintage .  Przywołała wspomnienia dziecinnych lat kiedy to  razem z braćmi  zjeżdżaliśmy na sankach z górki na polu sąsiada ..Wracaliśmy mokrzy , że ubrania  można było wyciskać ale nikt się nie przejmował bo i po co ?... Zahartowani byliśmy .
Czekałam kiedy zamarznie wylana woda na łące parafialnej ( podmokły teren) niedaleko mojego domu a wtedy hulaj dusza ... chłopaki odśnieżali jak było potrzeba i mieliśmy super lodowisko  . Jeździłam na  używanych figurówkach , które dostałam na gwiazdkę od rodziców i było fajowo ... po prostu cieszyliśmy się tym ... ale dość tych wspominek bo odrobinkę  posmutniałam i rozczuliłam .


W  serwetce nic nie zmieniałam prawdę mówiąc bałam się bo motyw bardzo delikatny i rozmyty .Serducho wieszam na ścianie najbliżej mojego roboczego stołu abym mogła na nie od czasu do czasu spoglądać .


6 komentarzy:

  1. Bogusiu super serducho!
    też wspominam tamte zimy- wtedy jeszcze je lubiłam, ale tez można było spokojnie iść na sanki lu lodowisko przy szkole, teraz nie ma nic.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne serduszko. :) Bardzo miłe wspomnienia, też chciałabym już wyruszyć na łyżwy, za dużo tego chorowania w tym miesiacy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jest Twoje serce Bogusiu. Mam sentyment do tej serwetki (zeskanowałam ją sobie bo miałam tylko jedną). Jak już pisałam na Fb chłopczyk bardzo przypomina mi mojego ojca jak bymały
    Temu serduszku już więcej nic nie potrzeba ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne, wspomnieniowe serduszko!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serducho!! A powspominać zawsze miło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione