Strona główna

czwartek, 15 lutego 2018

Kaganek ... Powertex

Kaganek ... wykonałam na wyzwanie DIY Zrób to Sam ....
https://diytozts.blogspot.ie/2018/02/inspiracje-papierowe-rolki.html?showComment=1517869090053#c6438984605307962672
Pracę zgłaszam również na lutowe wyzwanie u Justyny  czyli ... Szmatki
http://paperafterhours.blogspot.com/2018/02/i-love-decoupage.html
Jak to zrobiłam ....
Pracę zaczęłam od narysowania szkicu na  kartce .
Użyłam papierowych rolek od kuchennych ręczników , drewnianych kółek od karniszy jako podstawy kaganka,
miedzianego drutu , starej kratki do warzyw oraz utwardzacza do tkanin - Powertex .

Najpierw myślałam , że do podstawy dam sześć kółek  ale zmieniłam na pięć  .
Rolki włożyłam jedna w drugą jak widać na zdjęciu Na dole podstawy przykleiłam serwetkę nasączoną transparentnym utwardzaczem chciałam aby cała praca była utrzymana w niebieskim kolorze .
Następnie rolki owinęłam materiałem nasączonym w szarym utwardzaczu natomiast  koronkę podparłam folią aby zachowała ułożony kształt .
A następnego dnia rano wszystko  zdarłam i zaczęłam robić od nowa . Materiał troszkę podsechł ale nie na tyle aby nie można było go oderwać .
Ucięłam dolną część materiału  górną zaś zostawiłam  natomiast na dół przykleiłam całkiem coś innego
.
Niebieską koronkę jednak przemalowałam ... za bardzo się odróżniała .
Pomysł na wykonanie kaganka zaczerpnęłam z bloga u Mariwon
http://kunstbyiris.blogspot.com/2014/05/recyklingowy-kaganek.html
Pracy nie kopiowałam ... chociaż kusiło mnie aby również wykorzystać  kwiatki tym bardziej, że mam już gotowe ale wstrzymałam się . Kaganek Mariwon zrobiła na piąte wyzwanie u Danutki a temat przewodni to... Świecznik -  było to w maju 2014 roku .
Niestety od roku właścicielka bloga nie zamieściła ani jednego posta a szkoda bo wykonywała piękne rzeczy . Uff ... ale wyszło pościsko ale chciałam  przybliżyć technikę utwardzania tkanin .... staje się coraz bardziej popularna .
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających ... witam w progach mojego bloga i dziękuję , że zaglądacie .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione