Strona główna

poniedziałek, 14 lipca 2014

Urodzinowe Puzderka

W tym tygodniu zrobiłam tylko dwa urodzinowe puzderka jedno dla mojej bratanicy Oli lat sześć a drugie wyślę pocztą wraz z życzeniami jako urodzinową niespodziankę dla Kingusi  . Dołączyłam się do akcji na FB ... URODZINKI NASZEJ KINI miałam wysłać tylko kartkę ale pomyślałam , że mały drobiazg też nie zaszkodzi ... a sprawi przyjemność i uśmiech na twarzy tej małej panience .
PUZDERKO  DLA OLI ... miały być kwiatki,motylki i serduszka więc są według zamówienia .

PUZDERKO DLA KINGUSI
Z wielką przyjemnością robiłam te pudełeczka wkładając w pracę całe swoje serce . Dla Kingusi ... ponieważ  chcę aby miała choć odrobinę radości  a dla Oli ... bo mnie ciągle męczy  , a że zbliżają się jej urodzinki więc zadanie wykonałam . Zastanawiam się tylko ... czy do urodzin w sierpniu jej to wystarczy ... a może wyprosi jeszcze cosik ... ech jak ja kocham tą trzpiotkę .
Mały dowcip . Ola do swojej babci a mojej mamy mówi .
Babciu pokaż mi jak wkładasz i wyjmujesz zęby bo ja tak nie umie .


1 komentarz:

  1. śliczne te pudełka,sorki że dopiero dzisiaj odpisuję ale miałam chirurgicznie usuniętego zęba i dopiero teraz dochodzę tu podaję link do wyzwania w szufladzie:
    http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/07/wyzwanie-7-polne-kwiaty.html
    na dole strony pod wszystkimi pracami jest taki mały niebieski prostokącik i pisze na nim "add your link" trzeba kliknąć na niego i tam sie dodaje prace,trzeba obserwować szufladę,przeczytaj zasady udziału,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione