Strona główna

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Teczka na Papierowe Przydasie

Zgłaszam swoją pracę pt: Teczka na Papierowe Przydasie do wyzwania Cykliczne kolorki u Danutki ... w kwietniu kolor fioletowy .
 http://danutka38.blogspot.com/2015/04/cykliczne-kolorki-kwiecien.html

 Teczkę wykonałam z okładek zeszłorocznego kalendarza. Decoupage standard czyli klej , serwetki i lakier . W środkowej części zatopiłam w lakierze nitki bawełniane .
Teczka po złożeniu ma dwie przegródki posłuży jako organizer na papiery ryżowe oraz papiery do decoupage ... wreszcie coś dla siebie .Uważam , że fioletowy to bardzo twarzowy kolorek bardzo go lubię ...  wszystkie jego odcienie bez wyjątku .
A teraz moja propozycja dla Stefana ... myślę , że kameleon byłby super ... przynajmniej do niebieskiego kolorku naszego ulubieńca by się dostosował .
Czyż nie jest ciut podobny ???





50 komentarzy:

  1. Super teczka na przydasie i wreszcie dla siebie. Tak trzymaj, bo jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna teczka utopione nitki to ciekawy pomysł,a w ogóle to cała praca przypadła mi do gustu super dobrane kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na teczkę :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna teczka,bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie starej okładki, na pewno przyda się taki organizer, do tego ślicznie ozdobiony :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. teczka jest super, kameleon uroczy, tylko czemu taki naburmuszony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusiu Twoja propozycja organizera podoba mi się bardzo.Ciekawie wykonany i zawierza dużo fioletów ,więc zadanie zaliczone.
    Powiadasz kameleon ,pomysł uważam za trafiony .
    Pozdrawia cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie wiem, ten zielony wygląda mi na niezłego giganciarza! ;-) a Stefek i bez pomocy ostatnio nieżle narozrabiał...

    fajne okładeczki, no i wreszcie coś dla siebie

    sama sie przyglądam na swój segregatorek ze scrapkami i stwierdzam, że "szewc bez butów chodzi" ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta strona z cieniowanym irysem, super efekt a kameleon to chyba niezły rozrabiaka idealny dla Stefana:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teczka pięknie ozdobiona, z pewnością będzie dobrze służyć. Kameleonkiem mnie zabiłaś, jest cudny i taki żabciowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale teraz teczka jest pięknie ubrana, świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe i bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo nastrojowa praca :) świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wzorki serwetek :) Całość wygląda superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa, ciekawie wykonana teczka wygląda superaśnie, a na dodatek jest praktyczna.
    Pozdrawiam serdecznie :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. To świetny pomysł Bogusiu, taka teczka zawsze się przydaję a Twoja wygląda ślicznie. Podoba mi się pomysł z nitkami, super efekt. Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ozdobiona teczka i super pomysł na zrobienie czegoś fajnego z niczego :)
    A przy okazji zapraszam na moje pierwsze candy http://zrob-i-ty.blogspot.com/2015/04/candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancka teczka :) wygląda ślicznie,a te irysy są świetnie wkomponowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja lubię takie przeróbki i jak miło jak człowiek wreszcie zrobi coś dla siebie,pięknie ten segregator wygląda,a pomysł z nitkami jest rewelacyjny,jeżeli pozwolisz,to go "podkradnę":a kameleon jest przecudnej urody

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądają iryski, ubóstwiam te kwiatki. A praca wygląda super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu super pomysł i śliczne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna teczka! Bardzo ciekawy efekt dały te niteczki. A coś dla siebie jak najbardziej wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna teczka Pięknie przyozdobiona

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę niezadowolony ten kameleon :)
    A teczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna metamorfoza starych okładek, a taki pomysł z nitkami widzę pierwszy raz, no ale ja się mało znam na decu, chociaż czasem coś tam wykleję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na ozdobienie teczki irysami i te nitki dodały lekkości:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super teczka i jaki fajny pomysł na wykorzystanie starych okładek kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na interesujące ozdobienie teczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna teczka! Piękny motyw kwiatowy!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. z wielkim żalem stwierdziłam, że ja taką tekturkę pocięłam na mniejsze kawałki :(
    Świetny pomysł, a te irysy to już bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kameleon - rewelacja.
    ja niestety taką okładkę wyrzuciłam. I to niejedną. A tu taki super pomysł na wykorzystanie, w dodatku jaki pożyteczny :)
    Piekny motyw wybrałaś, irysy - najcudowniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna praca - teczka na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne połączenie pięknego z praktycznym. Wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ciekawy pomysł na teczkę. Na przydasie do decou będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna teczka, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł , czasem trzeba coś dla siebie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super udekorowałaś tą teczkę. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna teczka, bardzo pomysłowa! A kameleon to świetny pomysł!! Bo może co miesiąc przybierać inny kolor, taki jak aktualne wyzwanie :-) Jestem za!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny i pomysłowy organizer!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł na recykling, a pomysł z nitkami podprowadzę, a wiec dzięki za inspirację. Teczka pięknie ozdobiona! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna teczka,bardzo ciekawy pomysł z zatopionymi niteczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione