Strona główna

sobota, 18 listopada 2017

Herbaciarka

Po dość długiej przerwie wróciłam . Na początek coś małego ... zwykła herbaciarka wykonana metodą decoupage coś co zachęci mnie do dalszej pracy bo przecież lubię to robić a wręcz kocham  ale nie wiem dlaczego popadłam w jakiś niewytłumaczalny letarg , z którego nie mogłam się pozbierać. Odwiedzałam obserwowane blogi , oglądałam cudeńka na facebooku ale sama od kilku miesięcy nie działałam aż do dzisiaj.
Decoupage standard ... serwetka , klej , kilka warstw lakieru  i oczywiście szlifowanie .  Muszę się pochwalić - mój mały wielki sukces... od miesiąca nie palę  - oby tak dalej .

 P.S....
Dopisane  dnia 2-12-2017 r.
Moi Drodzy... wzór na tej serwetce jest typowo tematyczny ... zaprasza nas na kawe i herbaté wlasnie przypomnialam sobie , ze z tej serwetki korzystalam juz dwa razy , jedna serwetka trzy warianty.
PUSZKA NA KAWE
Puszka ozdobiona w czerwcu 2015 roku ...  do tej daty trzymalam w niej kawé az do czasu kiedy zauwazylam , zé w niektórych miejscach troche zardzewiala  . Dalam jej drugá szanse.
Date przydatnosci kawy do spozycia widac na powyzszym zdjeciu wiec puszke mam juz 16  lub nawet 17lat ... sama jestem zdumiona ale dla mnie to nic dziwnego bo przywiazuje sie do pewnych rzeczy tym bardziej jezeli wiaza sié ze wspomnieniami . Kawe dostala moja mama na imieniny od sásiadki mysle , ze bylo to we wrzesniu 2000 roku .
HERBACIARKA ....
Pierwsza herbaciarka jaka ozdobilam ta serwetka ...
Przy jej wykonaniu  troche sie napracowalam jak widac ozdobione sá wszystkie strony pudelka ... rwalam serwete i przyklejalam  tworzac nowy wzór .
Przepraszam za sposób pisania ale poprzestawialy sié literki na klawiaturze  .😀

6 komentarzy:

  1. tak trzymać,teraz to już z górki będzie z niepaleniem.Sama paliłam przez 20 lat ,nie palę od 19,jakimś cudem się udało,a prób rzucenia było wiele.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za słowa wsparcia . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się dzielnie- powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbaciarka prześliczna a za Twoje niepalenie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusiu przepiękna ta herbaciarka:)
    będzie nam miło, gdy dołączysz do naszej zabawy, może to też będzie dobrą motywacją, żebyś nie znikała ?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione