Strona główna

poniedziałek, 25 grudnia 2017

Pachnąca Bombka Świąteczna

http://paperafterhours.blogspot.com/2017/12/decu-na-swieta-w-zocie.html


Praca wykonana na wyzwanie u Justyny  .. Decu na święta  ... tym razem w złocie .

http://paperafterhours.blogspot.com/2017/12/decu-na-swieta-w-zocie.html

Bombkę robiłam na raty wtedy kiedy miałam chwilkę aby przysiąść i odpocząć między sprzątaniem a gotowaniem  świątecznych potraw .
Do jej wykonania użyłam dużej styropianowej bombki , ozdobiłam decoupage z motywem gwiazdy betlejemskiej .

Aby nie było nudno na dole i górze przykleiłam kaszę gryczaną i pomalowałam na jasno złoty kolor .
Zaś na samym szczycie suszone owoce i przyprawy , które nam się kojarzą ze świętami Bożego Narodzenia .
Dodałam suszone jabłka , cytrynę , pomarańczę , goździki , listki bobkowe , gruszki , oraz cynamon w laskach.
                     Wszystkie owoce przypięłam szpilkami nie chciałam za bardzo ingerować i użyć np. kleju na gorąco nie zrobiłam również zawieszki w tej chwili jest nie potrzebna a bombka stoi  jako świąteczna dekoracyjna ozdoba .
Owoce suszyłam sama na grzejnikach z myślą o wigilijnym kompocie a te kilka sztuk wykorzystałam do ozdoby .








         Moi drodzy proszę wybaczyć , że ten post jest taki chaotyczny fotki to tu to tam ale nie wiem dlaczego zapisują się na górze a nie na dole ... jeżeli ktoś może mnie oświecić to będę wdzięczna . W pokoju ozdobiłam świątecznie również żyrandol i kinkiety ... tak dla klimatu .
Aby zapach w pokoju był bardziej intensywniejszy rozłożyłam na grzejnikach kilka suszonych owoców oraz listki bobkowe, ziele angielskie , cynamon i goździki .

KOCHANI ... wszyscy sobie składają życzenia ja również życzę Wam zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia .
Pozdrawiam serdecznie .


8 komentarzy:

  1. Krásna guľa a určite nádherná vôňa, takú mám rada. Príjemné sviatky v kruhu rodiny prajem. Ana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje! Bombka niezwykle dekoracyjna i śliczna! Wszystkiego najlepszego, Bogusiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombka jest świetna i bardzo pomysłowa. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity pomysł z tą bombką, jest śliczna i zapewne pięknie pachnie! Radosnego świętowania Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu bombka jest śliczna i bardzo pomysłowa:)
    Pozdrawiam serdecznie i szczęśliwego Nowego Roku życzę bo ze świątecznymi życzeniami jak zwykle sie spóźniłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla wszystkich szczęśliwego Nowego Roku 2018 . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i świątecznie pachnąca bombka :-) Dziękuję za wizytę u mnie, pozdrawiam i życzę wszystkiego, co najlepsze na ten Nowy Rok.
    P.S. Cudnie Tu u Ciebie, będę zaglądać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jest ta bombka i inne Twoje prace, podziwiam!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione