Strona główna

środa, 4 grudnia 2019

Świąteczna Choinka z Tuji

Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach organizowanych przez różne rękodzielnicze blogi . Postanowiłam więc spróbować i dołączyć do zabawy na blogu DIY - Zrób to Sam .
W grudniu tematem przewodnim jest  ... CHOINKA .
https://diytozts.blogspot.com/2019/12/50-wyzwanie-choinka.html

Na podstawie ... stojaku przykleiłam gwiazdki z masy utwardzającej oraz dla zapachu dodałam  listki bobkowe , kawałek laski cynamonu , majeranek i suszone pomidory .
Myślałam , że nie będzie kłopotu ze zrobieniem dobrych fotek takiej  choince a wyszło wręcz przeciwnie  . Zdjęcia robiłam trzy razy aby jako - tako wyszły .
Cieszę się , że wzięłam udział w tym wyzwaniu inaczej do głowy by mi nie przyszło wykonać taką choinkę . Pozdrawiam wszystkich czytających .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione