Strona główna

sobota, 1 lutego 2014

Butelkowo na Blogu cz.2

I znowu butelka  ... praca z masą strukturalną samoutwardzalną . Styl nie wiem jaki ... może efekt 3D ? A może nie ... osądźcie sami .
Masę ugniatałam i przyklejałam... następnie zrobiłam wystające i pofałdowane boczki ,które pomalowałam a raczej maźnęłam  fioletową farbą podobną w odcieniu jak  kwiatki z serwetki. W środku specjalnie  zostawiłam nierówną powierzchnię... chyba z ciekawości jak będzie to wyglądać.
DRUGA STRONA BUTELKI
Strony są różne i każda inaczej wygląda . Całość butelki pomalowałam na ciemno fioletowy kolor .

Dodałam też biały , bawełniany sznurek bo stwierdziłam , że po bokach czegoś brakuje .Pod spodem butelki przykleiłam go już na stałe .
Na koniec butlę dwa razy polakierowałam i poprawiłam sznurek aby równo się przykleił po obu stronach butelki  .
Miałam jeszcze poprawić farbą ramki wokół kwiatków aby były bardziej widoczne ale prawdę mówiąc jak butelkę  odstawiłam to ... zapomniałam ... trzeba było zrobić to od razu  to nauczka dla mnie na przyszłość .




1 komentarz:

  1. Takie ozdobne buteleczki są piękną dekoracją nawet gdy są już puste :-). Pozdrawiam i zapraszam na mój blog :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione