Strona główna

piątek, 14 lutego 2014

Szkatułka dla Irenki

Pudełeczko wykonałam dla mojej ulubienicy Irenki ... razem z moim synem Rafałem mają zajęcia w Ośrodku dla Osób Niepełnosprawnych w Serocku . W zeszłym tygodniu obchodziła swoje urodziny ... postanowiłam zrobić jej szkatułkę na małe skarby .
Środek natomiast jest w kolorze lazurowo-niebieskim zbliżonym do odcienia serwetki z balonami. A niech sobie Irenka pobuja w obłokach  a może balony te sprawią jej najwięcej przyjemności ... choć ociupinkę .
Na dnie pudełka znowu kwiatki... chyba za dużo tych kwiecistych wzorów ale przykleiłam .
Aby ładniej i weselej wyglądała ... przykleiłam białą , wąską koronkę .
Spód pudełka ... też kwiatki .Szkatułka więc kwiatowo-balonowa.


Zapakowałam , dobrałam kolorem rafię i zawiązałam ...
A oto i moja ulubienica .
Po uśmiechu na buzi widziałam , że z prezentem trafiłam w przysłowiową dziesiątkę ... oby ta szkatułka Irenko dała Ci dużo przyjemności i radości choć to tylko ... rzecz. Jak niewiele trzeba aby kogoś uszczęśliwić . A mamie Irenki życzę dużo siły i wytrwałości w codziennym trudzie opieki .


2 komentarze:

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione