Strona główna

sobota, 2 sierpnia 2014

Stary Piórnik

Brzydki , stary właściwie do wyrzucenia piórnik  ozdobiłam na prośbę mojego bratanka Mikołaja lat 4,5 . Zastanawiałam się czy w ogóle zaczynać , ale nie miałam serca mu odmówić  . Pomyślałam sobie a czemu nie ? Piórnika jeszcze nie ozdabiałam więc wzięłam się do pracy siedząc po nocy do 2 nad ranem . Najważniejsze jest to , że się spodobał a moja praca nie poszła na marne .
Grzbiet piórnika zrobiłam ze sznurka przyklejając go na klej introligacyjny ... nie lakierowałam . Decoupage standard ... czyli klej , serwetka a na koniec lakier .
W środku piórnik był zielony jak widać na zdjęciu  miał też pomarańczowy suwak co mogłam ... więc  zamalowałam beżową  lub zielono-oliwkową  farbą .Ten widoczny kawałek zakrywa folia na resztę przykleiłam gwiazdki .
Aby ładniej wyglądało przycięłam okazjonalną  kartkę ... uf całkiem inaczej .

Na koniec dowcip .
Lakierując ten piórnik proszę Mikołaja mówiąc do niego ...
Odsuń się Mikołaj bo zasłaniasz mi światło
A Mikołaj na to ..
To załóż okulary .... he he he 





2 komentarze:

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione