Strona główna

piątek, 23 lutego 2018

Papuzia Dekoracja ... Powertex

Praca utrzymana w kolorach ... turkusu , szafiru ,  pomarańczy , zieleni morskiej , złota  oraz odrobiny brązu  ... dlatego nazwałam ją  papuzią .
 Cały szkielet zrobiłam już dawno  chyba z rok temu , wyglądał całkiem inaczej  i nie miałam pomysłu jak go wykończyć . Starałam się aby stał gdzieś blisko koło mnie abym bez przerwy na niego patrzyła   a nuż jakiś pomysł wpadnie mi do głowy .
I pewnego dnia ni z tego i owego wzięłam go na swój warsztatowy stół i zaczęłam działać .
W początkowej wersji było to koło ze styropianu oklejone  materiałem a dokładnie był to bandaż . Po usunięciu styropianu z jednej strony został sam utwardzony materiał .
A potem to już moc kolorów .


Robiąc zdjęcia i zmieniając tła czyli ściany chodząc z jednego pokoju do drugiego zauważyłam , że  szary kolor wygląda na szaro- niebieski a kremowy na jasno szary . .. dziwy jakieś ...
Pozdrawiam wszystkich .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione