Strona główna

niedziela, 2 grudnia 2018

Kamienna Bombka z Aniołkami ... Powertex

W ostatnich dniach zrobiłam bombkę powertex z efektem kamienia . Technika ta cieszy się coraz większą popularnością . Na facebooku obserwuję jak wiele kobiet publikuje wykonane przez siebie prace a jest ich coraz więcej . W październiku 2018 roku minęło 3lata jak spełniam się w tym co robię ... tak zwyczajnie po amatorsku więc debiutantką nie jestem . Wyrobiłam sobie sposoby , zwyczaje ale nie znaczy to , że nie czerpię nowych informacji z netu i nie staram się uczyć czegoś nowego . Wykonuję swoje ,, stworki " z wielką miłością i  sercem na tyle na ile Bozia obdarzyła mnie talentem .
Na górze aniołki ... przykleiłam je plecami aby twarze były widoczne z jednej jak i drugiej strony . Po bokach bombki ptaszki z białej masy samoutwardzalnej dodają uroku i delikatności
Z drewnianego kółka od karnisza zrobiłam podstawkę aby kula była stabilna  oraz wyglądała estetycznie . Część prac , które zrobię jest przeznaczona na cele charytatywne .
Mykam kochani bo czeka mnie jeszcze sporo roboty . Pa .
P.S. Obejrzałam fotki  ... właściwie to mało co widać a szkoda bo bombka naprawdę ładnie się prezentuje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione