Strona główna

piątek, 7 grudnia 2018

Stary jak Nowy ... Powertex

Miałam takiego anioła zrobionego jakiś czas temu ... nie byłam do niego zbyt  przywiązana  ot taki tam anioł po prostu mniej udany .. ktoś nawet powiedział , że wygląda jakby wyszedł z błota he he . Ponieważ koleżanka poprosiła mnie o dary na cele charytatywne stwierdziłam , że go przerobię  , zawsze to mniej roboty niż zaczynać całą figurę od początku . Pracy było sporo bo nie obeszło się bez kłopotów ale czy było łatwiej ... nie sądzę .
No i tak wyszedł . Zdjęcia wykonane przy oknie na parapecie  inaczej nie wychodziły ... brak światła . Jak wyglądał wcześniej możecie zobaczyć pod tym linkiem .
https://decuangustii.blogspot.com/2017/03/anio-osobisty-powertex.html
Nazwałam go Anioł Osobisty ale wcale osobistym nie był po jakimś czasie przestał mi się podobać może rzeczywiście wyglądał jakby wyszedł z błota .
Po obejrzeniu zdjęć starego anioła można porównać obie postacie .. teraz widać ile pracy  trzeba było włożyć aby wyszedł  całkiem inny  ... nowy anioł .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione