Strona główna

czwartek, 15 maja 2014

Hydrauliczne Inspiracje

Zapewne zastanawiacie się o co ma wspólnego decoupage z hydrauliką ano ma ....wtedy kiedy do naszej dyspozycji  jest kawałek rury plastikowej lub jak w tym przypadku jakiegoś gumowego łącznika bo sama nie wiem co to jest i do czego służy . Na taki trochę szalony pomysł wpadłam będąc na zakupach w sklepie  budowlanym co prawda miało to być decoupage ale wyszło coś innego a dlaczego ? Zaraz napiszę .
WAZONIK NA SUCHE KWIATY

Za późno przyszła mi do głowy myśl aby wcześniej zrobić fotkę owej gumy ze skrzydełkami .
W pierwszej wersji zrobiłam decoupage a jakże ... motyw różowych drobnych kwiatków . Niestety wbrew moim oczekiwaniom wcale nie wyglądało to ładnie więc całość zamalowałam .
W drugiej wersji było również decoupage ale już beżowy , stonowany motyw czyli ornamenty  ale ten wyglądał jeszcze gorzej bo mdło wręcz nijako .

Wtedy stwierdziłam , że najbardziej będzie pasował bawełniany , sizalowy sznurek , a że sznurków mam zapas spory więc wzięłam się ochoczo za pracę .
Górną część owego wazonika czyli jak ja to nazwałam " skrzydełka " pomalowałam farbami akrylowymi  w kolorze żółci i  zieleni .

A dlaczego jest to wazonik tylko na ... suche kwiaty ?
A dlatego ...
Ponieważ przedmiot ten nie ma dna ...
Oczywiście można jeszcze pomalować lub ozdobić sznurkiem zwykły plastikowy talerz przykleić go do całości i  i też spełniłby swoją funkcję .
Całości nie lakierowałam straciłaby na uroku.
Nie jest to jakieś szczególna praca ale pokazuję jako ciekawostkę , że dużo zależy od naszego pomysłu i wyobraźni nawet  patrząc na hydrauliczną rurę można zobaczyć coś co nas zainspiruje .




2 komentarze:

  1. Świetny pomysł a dno nie zawsze należy posiadać jak widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystane materiały hydrauliczne , fajne pomysły
    www.udraznianie24.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione