Strona główna

poniedziałek, 4 listopada 2013

Moje prace cz II

Butelka dekoracyjna ... pełen minimalizm nic więcej nie trzeba . Decoupage standard . Postacie kobiet z papieru ryżowego . Aranżacja zdjęcia dzikie wino .
Butelka jak widać niezbyt foremna ale lubię takie wyzwania ... długo zastanawiałam się jak ją zrobić . I przyszła taka myśl a raczej twórcza wena więc usiadłam i stworzyłam. Problemem było wykończenie górnej części butli ponieważ , nie dostałam podłużnej , plastikowej zatyczki do tej butelki. Wyglądała taka jakaś...goła  he he he. Wymyśliłam więc , że warstwami będę kleiła (klej introligatorski) kuchenną folię alumieniową .Długo to formowałam do odpowiedniego kształtu a potem okręciłam sznurkiem bo trzeba było to badziewie przykryć . Na koniec zrobiłam niby uchwyt aby troszkę wydelikatnić kształty butelki. Obok  słoiczek zrobiony dla bratanicy na długopisy i ołówki . Aranżacja fotki ... zbierane w lesie trawy,zioła i kwiaty .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione