Strona główna

niedziela, 24 listopada 2013

Zapomniane Fotki .

Dzisiaj poświęciłam trochę czasu aby uzupełnić swój profil na facebooku  dodałam tam zdjęcia a przy okazji znalazłam kilka , o których zupełnie zapomniałam .





To zdjęcie powinnam zamieścić w poście Toaletka Małgorzaty ponieważ razem z toaletką zrobiłam wtedy szkatułkę .Widoczne spękania nie są mojego autorstwa po prostu to taka fikuśna serwetka .
Pierwsza butelka od prawej strony zrobiona jest jeszcze w 2012 roku pozostałe dwie dwa miesiące temu . Szkoda , że nie sfotografowałam drugiej strony  aż sama się sobie dziwię... dlaczego ? Na drugiej stronie butelki z borowikami są żółte kurki . Mam jeszcze kilka starszych prac do sfotografowania zamieszczę je jednak w osobnym poście .
I znowu mi zdjęcia przeskoczyły  nie w takiej kolejności jak chciałam  .... zostawię je tak jak widać bo jak zacznę zmieniać to wyjdzie jeszcze gorzej .

1 komentarz:

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione