Strona główna

środa, 11 grudnia 2013

Podziękowania za Wyróżnienie

Czwartego grudnia spotkała mnie bardzo miła niespodzianka . Mój blog dostał  nominacje  do Liebster Blog Award . Wyróżnienie oczywiście przyjmuję ... zarazem bardzo dziękuję osobie , która doceniła mój trud w prowadzeniu tego bloga co dla mnie kobiety w średnim wieku - samouka komputerowego i blogowego  ma duże znaczenie .  bo nagle poczułam się .... doceniona . Nominacje otrzymałam od bardzo miłej dziewczyny   http://justka145.blogspot.com/2013_12_01_archive.html           
a owoce jej twórczości przedstawię na  swoim blogu  przed świętami .                               
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę." Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.   UWAGA ... Jest to jakby pierwsza część postu . Odpowiedzi i  nominowane przeze  mnie blogi dopiszę jak znajdę chwilkę wolnego czasu ale początek już jest .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione