Strona główna

czwartek, 9 stycznia 2014

Irlandzki Kuferek

Zastanawiam się czy przyszło by mi na myśl aby ten kuferek ozdobić metodą decoupage gdyby nie pewna okoliczność , która mnie do tego zmusiła ...  zapewne włożyłabym do niego kosmetyki i tyle. Otóż pół roku temu otrzymałam paczkę wysłaną z Irlandii . W pudle tym były różności ... a między innymi biała farba do samochodu w pojemniku z rozpylaczem . Wiadomo kurierzy nie pieszczą się z przesyłkami i rzucają pudła jak popadnie a ponieważ pojemnik nie był zabezpieczony przed otwarciem farba psiuknęła i zachlapała większość produktów ... między innymi i ten kuferek .
Oto jak wyglądał .
Zdjęć zrobiłam dużo ... w dzień i wieczorem ale nie wiem jak to się stało , że  część fotek nie mogę odnaleźć w kompie tzn.. w Picasa fotki widzę a nie mogę znaleźć pliku więc wkleiłam te najlepsze co miałam i wyszedł fotograficzny misz-masz .
Ponieważ o ozdobionym metodą decoupage kuferku chce napisać więcej postanowiłam , że dodam osobny post ... może dzisiaj wieczorkiem lub jutro . Zostało mi tylko zrobienie fotek ... w obecnej chwili  nie mam pomysłu na aranżację zdjęć ale zobaczymy może coś wpadnie mi do głowy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione