Strona główna

sobota, 18 stycznia 2014

Karafka na Nalewkę.

W tym tygodniu miałam mało czasu ponieważ jeździłam z synem do ośrodka dla osób niepełnosprawnych  więc przedstawię chociaż to co zrobiłam w nocy z czwartku na piątek. Właściwie jest to butelka po trunku ... wyprosiłam od znajomej ze względu na jej kształty podobne do karafki .

Biały papier ryżowy,klej,motyw z serwetki,lakier akrylowy.Spód karafki pomalowałam na zielono .
Przez przezroczyste nie pomalowane szkło widać zielony kolor spodu .
Karafka z zawartością .

Sama byłam ciekawa jak będzie wyglądać myślę , że dobrze zrobiłam zostawiając nie pomalowane boczki butelki widać przez nie ... piękny kolor nalewki . Fotki wyszły trochę blado ale robiłam je o 3 nad ranem więc  już zmęczona byłam ... trochę mnie to usprawiedliwia bo zawsze staram się przykładać do tej czynności .
P.S.
Zaznaczam , że nie reklamuję ani nie propaguję alkoholu a odrobinkę nalewki domowej roboty użyłam tylko do aranżacji zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione