Strona główna

niedziela, 20 kwietnia 2014

Ananasowy ... Stroik Wielkanocny

Pomysł na stroik powstał kiedy kupiłam połówkę ananasa , który okazał się  pyszny , dojrzały i miękki a miąsz z niego można było skrobać łyżeczką . I tak oto wydrążony już ananas jego piękna , dekoracyjna skórka  posłużyła mi jako osłonka na pojemnik z zasianą rzeżuchą . 
Zdjęcia robione w sobotę  wieczorem (19-04-2014)
Na tej fotce kurczak wygląda jakby na grzędzie siedział ... dumny  z zadartym dziobem   he he he
Zdjęcia wykonane przy dziennym świetle w Niedzielę Wielkanocną 20-04-2014r


Tu dołożyłam kilka dekoracyjnych elementów .

Rano była piękna pogoda ... miałam iść z synem na spacer ... a po południu deszcz i przymusowe siedzenie w domu . Zdjęć jest dużo wyszły wyraźnie i ładnie więc dodałam ... a może jest to jedyny stroik w swoim rodzaju i drugiego takiego nie będzie ?



3 komentarze:

  1. Nigdy bym nie wpadła na to, żeby wykonać stroik, wykorzystując do tego calu ananasa. Bardzo mi się to podoba! Oryginalny pomysł i świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyglada!!! Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione