Strona główna

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Koronkowa Szkatułka

Zaczęta w zeszłym tygodniu ... niestety z braku czasu nie skończyłam jej wcześniej dopiero dzisiaj w niedzielę .
Pudełko pomalowane bejcą polisander ... w sztucznym , wieczorowym świetle kolor wyszedł w innym odcieniu tak jakby zieleni w rzeczywistości jest to ciemny brąz odcień taki sam jak przedstawiona w poprzednim poście szafka na klucze .
Na wieczku ozdoba ze sznurka ( barwiony bejcą ) i bawełnianej , beżowej koronki.
Bardzo ładna koronka   ... ze względu na ząbki postanowiłam przykleić ją na górze i na dole ... powstał całkiem fajny efekt.
W ŚRODKU

Tutaj pobawiłam się troszkę bejcą ... w miejscach gdzie wyraźniej widać słoje i jest jaśniej pomalowałam cieniej a na dole w prawym rogu malowałam dwa razy.
Wokół sznurek w kolorze kremowym i mała ozdoba w rogu .
Zdjęcia przedstawione troszkę chaotycznie ale nie miałam czasu aby je posegregować tematycznie tak jak zawsze to robię . Pierwsza tura fotek wyszła mi brzydko straciłam więc sporo czasu aby zrobić drugie . Tło zdjęć  może nie jest zbyt dobrane ale na beżowym całość wyglądała jeszcze gorzej ... znowu brak czasu i późna godzina ...przecież to już trzecia nad ranem . Przed świętami chyba już nic nie zrobię ale zobaczymy .
ZDJĘCIA ZROBIONE W DZIENNYM ŚWIETLE w poniedziałek.

Przy pudełku był zameczek ale ze względu na przyklejoną na górze koronkę postanowiłam nie przykręcać go powtórnie . I wiadomość z ostatniej chwili ... szkatułka już zmieniła właściciela .

3 komentarze:

  1. śliczna szkatułka,ta koronka i ten zakręcony sznurek super wygląda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka piękna. Przydałaby się taka na moje skarby :).
    Pozdrawiam!

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione