Strona główna

wtorek, 28 października 2014

Szklana Misa ...

W ostatnich dniach zostałam zaproszona do zaprezentowania swoich prac taka moja pierwsza ... mini wystawa a tematem głównym jest decoupage na szkle . Niestety , gotowych już ozdobionych prac oprócz jednej karafki nie mam więc zaczęłam działać .
Misa o kształcie jabłka ... kupiłam ją dosłownie za parę złotych ponieważ była trochę wyszczerbiona w dolnej części .

Do jej ozdobienia użyłam cienkiego , koronkowego papieru ryżowego oraz pasty strukturalnej efekt śniegu . Jak wcześniej pisałam misa okazała się wyszczerbiona ale nie aż tak aby nie można było owej wady zatuszować . Do tego właśnie posłużyła mi pasta efekt śniegu .
Na misie jest wytłoczony , ładny wzór liścia , który zaznaczyłam zieloną farbą . Całość pomalowałam trzy razy lakierem również i brzegi aby pasta nie obsypywała się i lepiej trzymała rantów . To moja druga z kolei misa na owoce pierwszą ozdobiłam w lipcu a wyglądała tak .........






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione