Strona główna

sobota, 4 października 2014

Malowane Kasztany

Dzisiaj przedstawiam malowane kasztany . Na pomysł wpadłam kiedy zobaczyłam ich rozmiary ... myślę , że to jakiś uszlachetniony gatunek ponieważ są większe od naszych rodzimych .
 Biedronka i jeżyk

Eskimos i jabłko ... malowane przez moją bratanicę Olę lat sześć ja tylko dodałam trochę kolorku .
Ufoludek i meduza
 


Na pierwszym planie skrzacik , dalej kwiaty oraz królik malowany przez bratanicę .
Tu widać różnicę w wielkości kasztanów a żołędzie też jakby inny gatunek ... ale jaki ?

KARTOFLANY  CUDAK  Z  PIÓRAMI ....
 
Takich figurek miałam zrobić więcej ale niestety ciągle brak czasu .
Kasztany malowane ręcznie farbami akrylowymi na koniec pomalowane lakierem ... świetna zabawa polecam do pracy z dziećmi .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione