Strona główna

sobota, 11 października 2014

Takie sobie ... etui na okulary .

Ostatnio chciałam zrobić coś ze spękaniami dwuskładnikowymi no i zrobiłam ... etui na okulary .Jest to moja pierwsza próba i doświadczenie więc proszę o wyrozumiałość .
Spękania wyszły owszem ... w jednym miejscu większe w drugim mniejsze ale to zależy od grubości położonego preparatu .

Po wypełnieniu spękań zieloną farbą akrylową na drugiej stronie nie udało mi się zetrzeć zielonego kolorku z całości etui ...
 Z tej pracy nie jestem zbytnio zadowolona ale to przecież mała próbka ... może kiedyś jeszcze spróbuję ... zobaczymy ? Grunt to nie zniechęcać się i z cierpliwością oraz wytrwałością  przeć do przodu .Tak sobie tłumaczę a jak będzie zobaczymy.

2 komentarze:

  1. Bogusiu oglądanie Twoich prac to sama przyjemność.
    Uwielbiam róże,więc takie motywy wywołują u mnie usmiech od ucha do ucha;)
    Kochana super by było,gdybyś dodała sobie gadżet obserwatorzy.To sprawi,że Twoi goście zapiszą się do witryny i będą na bieżąco z nowymi postami.
    Gdybyś miała problem,to pisz śmiało,pomogę.
    Pozdrówki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się dodać funkcję obserwatorów bloga ... wreszcie ,,, ale ile się naszukałam nie widziałam tego gadżetu w spisie a mimo to poradziłam sobie . Dziękuję za podpowiedź i motywację . Serdeczności .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione