Strona główna

czwartek, 30 października 2014

Szklana Misa ... trzecia

Następna szklana misa na owoce przeznaczona na moją mini wystawę , która odbędzie się 12 listopada . Tematem jest decoupage na szkle więc tworzę .
Spękania jednoskładnikowe , które wyszły różnie w zależności od grubości nakładanej farby , zostały wypełnione akrylową ciemno złotą farbą . 
Piękny owocowy motyw z serwetki .
Spód wykończony sznurkiem , który pomalowałam na oliwkowy kolor .
Nie jestem zadowolona z jakości zdjęć ... część z nich robiłam z lampą a część bez lampy i te wyszły o wiele lepiej . Misa bardzo ładna jestem zadowolona z jej wykonania . Trzeba tylko popracować i nabrać wprawy do nakładania farby na spękacz .



1 komentarz:

  1. misa bardzo piękna,foty nie zawsze są współmierne z wykonaną pracą a jednak................Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione