Strona główna

sobota, 2 lipca 2016

Warsztaty z Dziećmi - 2016 r

Witam kochani po półrocznej przerwie . Przez cały ten czas obserwowałam i podziwiałam Wasze prace ... tak po cichu ale sama jakoś nie mogłam się przemóc aby cokolwiek zrobić ... niby chciałam ale ręce odmawiały posłuszeństwa .

WARSZTATY ...
Do zajęć jak co roku zaprosiła mnie koleżanka ... chętnie przystałam na tą propozycję bo praca z dziećmi to zawsze nowe doświadczenie a i ja z letargu się obudzę ... wreszcie .
Temat tegorocznych zajęć to technika utwardzania tkanin - Powertex .
Wydawałoby się , że będzie trudno a tu miła niespodzianka poszło łatwiej niż przypuszczałam . Oczywiście środki ostrożności zachowane koniecznie rękawiczki i fartuchy .
Technika dzieciom nieznana więc pierwsza lekcja podglądowa oraz informacyjna .
W ciągu godziny wykonałam wazonik na szkle i salaterkę a tępo pracy iście ekspresowe . W domu już sama wykończyłam ...  chciałam pokazać efekt końcowy ale jak to często bywa czasami wychodzi całkiem coś innego niż zamierzaliśmy zamiast salaterki wyszedł koszyk na kwiaty .
Dzieci same ozdabiają ... oczywiście przy pomocy osób dorosłych . Dwoiliśmy się i troiliśmy aby zdążyć z maczaniem materiału bo dzieciaki krzyczały ... jeszcze ja i ja .
Koniec pracy -  niezły maraton ..... uff
Dyplomy i nagrody ...
To był dopiero pierwszy tydzień a czeka mnie jeszcze cztery takie maratony po dwa dni w tygodniu z różnych technik ... będzie się działo .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słówka tu pozostawione